środa, 25 maja 2011

Za Yarisa do Azji

Sprzedaję mój ukochany samochodzik - Toyotę Yaris, potocznie nazywany Yariskiem. Wiąże się z nim dużo wspomnień - jest moim pierwszym samochodem, a ja jego pierwszą właścicielką. Towarzyszył mi na wakacjach nad morzem, gdzie dopiero lepiej poznawałam mojego przyszłego chłopaka; w wypadach do Pragi Czeskiej na smażony syr z przyjaciółmi z liceum; dojechałam nim do Dubrovnika (już z moim chłopakiem), a jako, że pogoda niedopisywała zawróciłam i pojechałam do Rzymu. 

Teraz jadę do Azji. Tam samochód mi się nie przyda, ale pieniądze z jego sprzedaży - tak. Uznałam, że to najlepszy sposób na uhonorowanie Yariska, który tak dobrze służył mi przez ostatnie 10 lat. A żeby uhonorować go w pełni - zaczynam od rodzinnej Japonii Yariska.

Jeśli szukacie fajnego samochodu, albo wasi przyjaciele/znajomi/współpracownicy/rodzina marzą o fajnym miejskim, ale nadajacym się do jechania w trasę samochodzie - dzwońcie (602720665), lub piszcie (smakpodrozy.blog@gmail.com).

A teraz trochę faktów:
Samochód bardzo dobrze sprawdza się w mieście - jest zwrotny, nieduży i mało pali. Jest bezwypadkowy i jestem jego pierwszą właścicielką. 
Yaris ma benzynowy silnik 1.0 (68 KM) dzięki czemu pali w mieście średnio 6.5 l/ 100 km a w trasie około 5l/100 km. 
Od zakupu w listopadzie 2001 roku był zawsze serwisowany w autoryzowanych punktach Toyoty. Podczas ostatniego przeglądu na nowy został wymieniony alternator. 

Samochód ma kilka otarć i wgnieceń na tylnym zderzaku (co widać na zdjęciach) ale ogólnie jest bardzo zadbany. 

W zestawie:
• wbudowane radio z magnetofonem,
• elektrycznie opuszczane szyby, 
• alarm, 
• zamek centralny,
• immobilizer,
• 2 poduszki powietrzne,
• wspomaganie kierownicy,
• dzielona tylna kanapa,
• ABS,
• Zestaw zimowych (używanych) i letnich (nowych – tegorocznych) opon

Rok produkcji: 2001
Przebieg: 110 500 km 
Pojemność silnika: 998 cm3
Moc silnika (KM): 68 
Skrzynia biegów: Manualna 
Rodzaj paliwa: Benzyna 
Typ: Hatchback 
Liczba drzwi: 5
Kolor: kaktusowy metallic (jasnozielony - piękny! zmienia kolor zależnie od oświetlenia)

Będzie świetnie służył każdemu kto dużo jeździ po mieście, ale zdarza mu się wyjechać w weekend na Mazury lub nad morze. Jest też rewelacyjny dla kogoś, kto dopiero zaczyna jeździć. 
Do samochodu jako bonus dodaję zgromadzone w ciągu 10 lat kasety magnetofonowe z muzyką do słuchania podczas jazdy - i na miasto i na trasę.

Samochód można obejrzeć na terenie Warszawy.


Cena: 15 000 PLN do negocjacji. Obiecuję, że negocjacje będą łatwe, szybkie i bezbolesne.


Zapraszam.